To silně pochybuju! Hlavně v Polsku se bude dobíjet převážně z uhelných elektráren, neb plánují prodoužit těžbu hnědého uhlí o 40 let!!!
To je stejnej fór (ta bezemisnost elektromobilů) jak když prej ve Švajcu plní limo a Colu CO2 získaným ze vzduchu, aby ulehčili klimatu :-))... Jo to je "rozumné" :-)) Stačí pak však někde jinde otevřít limču a po napití si i řádně brknout a věškeré CO2 je rázem zpět ;-) A kolik CO2 vyprodukuje samotné chytání CO2!? :-/ Ale hlavně že je na to dotace... :-(
A řekl někdo těm mladým nedostudovaným..., že CO2 není uhlík, ale kysličík uhličitý!? Dříve se měřilo u emisí aut CO a to v % objemu výfuk. plynů, najdenou se měří CO2???... a to dokonce absolutně - v mg/km :-()... Jasně že větší a pak i nutně výkonější auto, natož nákladní, má "horší" emise ;-)
A ví ta omladina vůbec, že CO2 lidi vydechjou a že jej potřebují např. i rotliny, stromy!?
Tak kupředu levá!... :-/
Odpovědět0 2
Ekologičnost elektromobilů je v jejich stávající podobě nesmysl. K největší ekologické zátěži dochází už při výrobě baterií (krátká životnost), ve kterých se poté ještě ukládá energie vyrobená všemožně pochybně. Třeba i spalováním hnědého uhlí. Elektromobil jen neznečišťuje přímo v místě provozu - dochází k odklonění znečišťování někam jinam.
Celá kauza s globálním oteplováním je jen další skvělej kšeft. Neznečišťuješ? Jsi v pohodě...Znečišťuješ? Jasně, není problém, kup si emisenku a můžeš znečišťovat dál. Jak se říká - za peníze v Praze dům.
Odpovědět0 1